Welcome

Blog ini adalah untuk rujukan diri sendiri dan keluarga.. Khas untuk suami tercinta dan anak-anak yang menbahagiakan dan dalam masa yang sama memeningkan dan memenatkan kami berdua..


Ya Allah sesungguhnya
Aku lemah tanpa petunjukMu
Aku buta tanpa bimbinganMu
Aku cacat tanpa hidayahMu
Aku hina tanpa rahmatMu

Blog ini ibarat 'scrap book' ataupun buku rujukan aku yang mengumpulkan koleksi artikel yang aku gemari especially artikel yang berlambak-lambak di internet. Artikel-artikel ini bukannya ditulis oleh aku tetapi sekadar koleksi peribadi dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua yang membaca. Untuk berkongsi cerita ceriti hasil air tangan aku sendiri meh ahh datang ke BLOG RUANGAN KELUARGA KITA


Bookmark and Share

Thursday, January 28, 2010

Percutian Keleuarga Di The Lost World of Tambun

Aku betul2 marah ni.. ada ke patut aku ter delete pasal cerita tentang percutian kami sekeluarga ke The lost World of Tambun tadi.. Cerita tu aku dah tulis kira2 sebulan yg lalu dengan penuh semangat dan keseronokan yg masih terserlah di muka aku ni.. siap gelak2 dan tersengih-sengih mcm kerang busuk je masa menaip ketika tu..... Nak tulis semula cerita tu..?? isk.. isk... tak reti aku!! aku bukannya seorg penulis, dah tu bahasa yg aku gunakan pun ntah apa2 ntah....
Geram betul...!!!

Apa yg aku ingat ialah kami sekuarga ke the lost world of tambun tu pada 25hb December 2009 baru2 ni bersama adik aku Ariati berserta suami dan juga sepasang suami isteri iaitu kawan mereka. Kebetulan mereka mmg ke Perak ni untuk bercuti. pada mulanya mereka bermalam selama 2 malam di Cameron highland  sebelum bermalam ke rumah kami.

Isk2.. keseronokan nak bercerita ni pun dah hilang.. dah tak seronok langsung nak menulis kali ni...

Mmg seronok tgk anak2 aku dapat berhibur pada hari tu.. the best part is ialah bila kami dapat meyusuri terusan berombak sebanyak 2 pusingan dgn keadaan kami yg aku kira agak kelakar dan adventure pada waktu tu.. dengan keadaan aku yg mengandung hampir 4 bulan dan dgn keadaan anak perempuan kecik aku wani dan dengan2 lagi anak berserta suami dia atas pelampung 2 lubang tu.... bersesak macam sardin.. heee
yg tak seronoknya kami takde gambar mcm mana keadaan kami pada waktu tu... pada masa pusingan ke2, kami ternampak adik aku dan suami sibuk bergambar di tepi terusan tu... sakit tekat aku menjerit memanggil dia tu.. cadang nak suruh dia snap gambar kami ler.. Intan pun turut sama jerit2 panggil mok teh nye.... hampeh betul yati ni.... heeee

apa aku nak tulis lagi ni yer... eeee... bosan betul bila menulis bila feeling takde ni.. aku attached gambar2 je la kat sini.. malas dah aku nak menaip ni...

(p/s : banyak gambar yang didelete pada 7.12.2012)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails